Pages

mardi 14 juin 2022

Have a Corgeous Summer!

Bonjour!

Voici mon 2ème post de la journée. J'ai vu le challenge chez Newton's Nook Designs et j'ai pensé que cela serait cool d'y participer. C'est un CAS OLC Challenge! 

Je voulais utiliser le tampon corgi du set Corgi Beach. J'adore les corgis, je pense que ce sont mes chiens préférés. D'ailleurs j'ai acheté exprès la Swatch pour le jubilé de la Reine d'Angleterre parce qu'il y un corgi dessus (et aussi parce qu'elle change de couleur)! 






Je souhaite participer aux challenges suivants:









Merci de votre visite! xx

8 commentaires:

  1. Thanks for joining us at INTAAS, a great image! Jennie DT xx

    RépondreSupprimer
  2. This is just delightful! Thanks for playing along with us at CASology.

    RépondreSupprimer
  3. Love your card and perfect for our Summer theme. Thanks for joining us at INTAAS. Jennie DT

    RépondreSupprimer
  4. What a super cute idea for the one layer challenge. Love your colors. Thanks so linking to the Inky Paw's Challenge. Hugs Diane

    RépondreSupprimer
  5. This is so cute! Love this little puppy! So glad you shared your talent with us at Inky Paws! Hugs, Debbie

    RépondreSupprimer
  6. Beautiful card! Thank you for playing at Dragonfly Dreams Challenge!

    RépondreSupprimer
  7. I just love this corgeous card! It's adorable and the colors are so bright and summery. Thanks for joining my challenge at Make My Monday! Hope to see you in the gallery again soon.

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS