Pages

dimanche 1 novembre 2020

Wishing you warmth & happiness

Bonjour!

Je suis déjà en mode carte ce matin. J'ai totalement craqué pour le renard de Purple Onion Designs. Je l'ai colorié avec mes Copics. J'ai ensuite découpé un cadre avec le MFT Die-namics Stitched Square Scallop Frames, puis mon papier imprimé (Perfectly Plaid Fall de Lawn Fawn) avec le MFT Die-namics Stitched Scallop Basic Edge. Et voilà!


Challenges:
Pearly Sparkles Challenge: Christmas/winter critters
Crafty Animals: AG with animal

Merci de votre passage sur mon blog!

4 commentaires:

  1. What a fun fox! Wonderful design and I love that paper too!

    RépondreSupprimer
  2. Fun card, great [atterned paper. Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for our "Christmas" Challenge.

    RépondreSupprimer
  3. Marvelous color combo, Valerie, and I love that plaid paper you chose! Thank you so much for supporting our "Anything Goes with a Critter" challenge by playing at 2 Crafty Critter Crazies this month. Good Luck.
    NanaConnie DT

    RépondreSupprimer
  4. c'est vrai qu'il est craquant, quel joli coordonné de couleurs, biz

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS