Pages

dimanche 15 novembre 2020

Joyeux Noël et bonne année

Bonjour à tous!

J'espère que vous avez passé un bon week-end et un peu profité du beau temps. Ici à Küsnacht, il a fait beau toute la journée alors mon chéri et moi sommes allés au Rumensee donner à manger aux canards.

J'ai quand même un peu scrappé cet après-midi (en fait je fais des calendriers scrappés pour toute la famille alors j'ai du boulot) 😅


Challenge:


Just Add Ink: inspiration


Dragonfly Dreams Challenge: Christmas/winter

Merci de votre passage.

6 commentaires:

  1. Simple perfection sums this up for me. I love how you varied the sizes and colours to create this sweet Christmas tree Valerie! Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    RépondreSupprimer
  2. Stunning in its simplicity Valerie! Those shiny baubles are fabulous. Thanks for sharing at Just Add Ink.

    RépondreSupprimer
  3. Love your colourful Christmas tree.Thank you for joining us at Dragonfly Dreams
    Carol DT x

    RépondreSupprimer
  4. This is simply beautiful, congrats on your win at Just Add Ink, very well deserved xx

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS