Pages

dimanche 1 novembre 2020

Merry Christmas

Hello!

J'espère que vous passez un bon dimanche (malgré les mesures de sécurité prises). Moi je suis tranquille au chaud à la maison.

Je me suis inspirée de plusieurs challenges pour cette carte.

Les rennes sont de Clearly Besotted (Merry Christmoose) et le sentiment die cut est de MFT.


Challenges:
Crimbo Crackers: AG Christmas
Just us Girls: Word die cut




Voilà encore quelques photos de mes bébés :)





Merci de votre visite!

5 commentaires:

  1. Valerie, this is so adorable! Love the craft and your coloring is amazing! Thanks for sharing at JUGS this week!

    RépondreSupprimer
  2. Just adorable! Thanks for joining us for this week's Color Throwdown!

    RépondreSupprimer
  3. So utterly cute and a really fun take on the throwdown colors! Thanks so much for joining us this week!

    RépondreSupprimer
  4. Super cute! Your critters are fun. Thanks for joining in at JUGS

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS