Pages

mercredi 8 avril 2020

There's GNOME one like you

Bonjour!

Me revoilà avec une carte. Le tampon est de Big Time Stempel. Je l'ai colorié avec mes Copics. J'ai imprimé le sentiment depuis Word. Je n'avais pas de texte allant avec cette image alors j'ai cherché sur Pinterest quelque chose de rigolo: there's GNOME one like you.

Je participe entre autres au challenge de Fusion. Thème: vous l'aurez compris, les gnomes.


Challenges:
Pammy's Inky Pinkies: AG
Digi Choosday Challenge: AG
Crafty Sentiments: AG
Fusion 



Merci de votre passage.

A bientôt,

4 commentaires:

  1. Red is my favourite colour, I'm in love with your pretty card, thanks for joining our challenge, greetings Petra DT digichoosday challenge

    RépondreSupprimer
  2. This is adorable! Love the red background and the delightful gnome! Glad you joined us at Fusion!

    RépondreSupprimer
  3. I love your cards! Your coloring is always excellent! Thanks for playing along with us at PIP Challenges!
    Hugs

    RépondreSupprimer
  4. What an Adorable card!!! The little gnome is so cute.
    Thanks for joining us at Digi Choosday
    Sharon
    (DT)

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS