Pages

dimanche 10 novembre 2019

Fröhliche Schreiertage

Bonjour!

J'ai commencé ma série de cartes de Noël. Pour une fois, je m'y prends dans les temps. Yay!

Voici l'une d'elles pour le challenge de Cards 4 Guys.

Challenge:
Cards 4 Guys: people or animals in scarves, coats or hats (or featuring parcels)

Bon ce n'est pas vraiment un animal, mais c'est un petit monstre. J'espère que ça compte aussi.


J'espère qu'elle vous plaira. En tout cas, le petit monstre est bien emmitouflé.

A bientôt

3 commentaires:

  1. This image made me laugh out loud, it is SUCH fun and you've made a wonderful card with it. Thank you for sharing at Cardz 4 Guyz

    RépondreSupprimer
  2. I'm not sure that it matters that he is a monster. He's certainly wrapped up. It made me smile. I love it. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS