Pages

samedi 16 janvier 2021

I've been baad! Put me on the naughty list!

Hello!

J'ai encore une carte rigolote avec les moutons de Clearly Besotted. Je les trouve excellents 😂

Cette fois, j'ai fait une "slimline card" c'est-à-dire une carte allongée. Je trouve le format un peu bizarre mais je dois admettre que c'est pratique pour réaliser des petites scènes.

Matériel:
Baa Humbug (Clearly Besotted)
Slimline Scenic Borders (Trinity Stamps)
Speech Bubbles Dies (Create a Smile)
Stencil Slimline Snowfall (Trinity Stamps)
Aleene's Glitter Snow Paste
Distress Ink Blueprint Sketch (Ranger)
Copics
Encres Memento Tuxedo Black & Versafine Clair Nocturne (Tsukineko)




Challenges:
Craft Rocket Challenges #77: For the Boys/Men
The Male Room Challenge #146: animal


CCEE #2102: National Dress Up your Pet Day

Merci de votre passage sur mon blog!

6 commentaires:

  1. Hahaha, so fun! Such a delightful scene!

    RépondreSupprimer
  2. I love your card! Those sheep are so cute and funny, Jo x

    RépondreSupprimer
  3. Your scene is so cute and that sentiment is so fun!!

    RépondreSupprimer
  4. Really cute Christmas card! Great fun scene, and the sheep are very cute. Thank you for joining us at The Male Room - Charlotte/Lady Joyful, DT

    RépondreSupprimer
  5. Your card made me smile, just love everything on it!! Thank you so much for joining us in our Animal challenge at The Male Room. I hope to see you in our new Steampunk challenge.

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS