Pages

vendredi 30 octobre 2020

Trick or treat

Bonjour!

Je m'étais dit que je ne ferais pas de carte pour Halloween cette année, uniquement des cartes de Noël, mais je n'ai pas pu résister avec le set de tampons Spooky Season de Penny Black.

J'ai colorié le motif avec mes Copics. Les papiers imprimés sont de Reverse Confetti. La bannière vient du set Blueprints 29 de My Favorite Things.


Challenges
Little Red Wagon: Halloween
The Paper Funday: AG with option: Halloween/All Hallows Eve
Crafty Gals Corner: Halloween Colours
Unicorn Challenge: spooky and/or cute

Merci de votre passage.

6 commentaires:

  1. So cute! Love his little purple mask and spider treat bucket!
    Thanks for joining us at Little Red Wagon this week.

    RépondreSupprimer
  2. Really cute CAS Halloween card.Thank you for joining us at Unicorn
    Carol DT x

    RépondreSupprimer
  3. Cute card. Thank you for joining The Paper Shelter challenge. Hope to see you again next time.

    RépondreSupprimer
  4. So cute! Thanks for joining in the fun at The Paper Funday Challenges! Donna, DT

    RépondreSupprimer
  5. What a fabulous CAS card!
    Thank you for sharing with us at The Paper Shelter Challenge. Good luck! Hugs Susan

    RépondreSupprimer
  6. comment résister a toutes ces jolies nouveautés! ta carte est super, biz

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS