Pages

mardi 5 janvier 2021

You're pretty rawr-some

Bonjour!

Après les cochons d'Inde, les lamas, les paresseux et autres animaux mignons, j'adore les dinosaures. Quand j'étais petite, je connaissais toutes les espèces par cœur, j'avais même des livres 😅. Il est donc tout naturel que j'aie craqué pour ces tampons dino.

Matériel:
Dino Time (Heffy Doodle)
Stitched Triple Peek-A-Boo Window (MFT Die-namics)
Fishtail Flags Stax (MFT Die-namics)
Paper Pad Blowing Kisses (Echo Park)
Zing Embossing Powder White
Versamark
Copics
Uniball Signo White
Encre Memento Tuxedo Black (Tsukineko)




Challenges:

Merci de votre coup d'oeil!

2 commentaires:

  1. So funny and pretty card :)
    Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    RépondreSupprimer
  2. Valerie, this is so stinkin cute! What a perfect blend of Heffy Doodle images with MFT dies! I love the color combo too!!! Super fun, especially since I was a big fan of dinosaurs too! Thank you so much for sharing this at 2CCC and I hope you'll be back soon with your next critter project 😊
    ~Karen Page, DT Member for 2 Crafty Critter Crazies
    Blog: MisplacedMojo.com IG: @misplacedmojo

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS