Pages

lundi 18 novembre 2019

Meilleurs voeux

Hello!

Voilà une nouvelle carte de Noël. Le tampon est de Penny Black. Vous en trouverez des similaires dans le thème de Noël ici et en boutique.

J'ai tamponné mon image 2 fois: une fois directement sur la carte et une autre sur le tag que j'ai ensuite colorié avec mes Copics. J'ai ensuite monté mon tag sur mousse 3D et attaché un bout de twine.

DT Scraphouse


Challenges:
Animal Friends Challenge: Rentier/Elche
Penny Black Saturday: AG + tag
Happy Little Stampers CAS



Merci de votre visite.

A bientôt

6 commentaires:

  1. Oh wie süß. Ganz toll gemacht.
    Danke für die Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    RépondreSupprimer
  2. What a great design, Valerie! I've never seen the image stamped partially on a tag and partially on a card base and I love the effect! Hugs, Darnell PBSC GD

    RépondreSupprimer
  3. Love lyour tag..I almost missed it-you fit it in so well!
    Thanks for sharing your wonderful inspiration with us for our November Penny Black Saturday Challenge! ♥ Sue Kment

    RépondreSupprimer
  4. This looks fabulous .... great design. I love the little reindeer. Thank you for playing along with the Happy Little Stampers CAS challenge xx

    RépondreSupprimer
  5. Lovely and cute card.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS