Pages

mardi 6 décembre 2022

Happy Winter

Bonjour!

J'espère que vous allez bien. Ce matin, j'attends la visite de mes parents. Ils viennent me rendre visite à Zurich, je me réjouis. En attendant, j'ai confectionné des Grittibänz (bonhommes de pâte) parce que c'est la Saint-Nicolas aujourd'hui! 

J'ai aussi réalisé une carte pour plusieurs challenges: Just Add Ink (deer & tree), Make My Monday (Winter Card, not Christmas), stamps & fun (Weihnachten mit Tieren) et A Place To Start & Pammie's Inky Pinkies (AG).


Je crois que le renne est de Purple Onion Designs, le sentiment aussi. Le die sapins est de Memory Box. J'ai réalisé le fond aux encres Distress Oxide.






Weihnachten mit Tieren



Merci de votre visite! A bientôt!

6 commentaires:

  1. love this winter card, and you did a great job at coloring the deer. Thank you for playing with us at MMM

    RépondreSupprimer
  2. Happy Winter! I think your little deer is not so sure about that! Fun card. Chantell Just Add Ink

    RépondreSupprimer
  3. Oh this is so gorgeous! Your tree is so elegant and I love all the detail in your background. And your deer is super cute!! Such a fun card! Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week.

    RépondreSupprimer
  4. oh trop beau avec ces grand yeux, j'adore, biz

    RépondreSupprimer
  5. Oh, is this cute and funny! Thanks for joining us at S+F=C.

    RépondreSupprimer
  6. This is a delightful creation! So bright and beautifully executed! Thanks for playing along with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana

    RépondreSupprimer

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS